תלוי כמה זמן עבר מאז הורידו המזוזה לבדיקה, ואע"פ שיש פוסקים דס"ל לברך אח"כ כשקובעים את המזוזה אפילו אם הורידו רק לכמה שעות כיון שיש בזה משום היסח הדעת, מ"מ נוהגים להורות בזה כפי שכבר פסק מרן הגרי"ש אלישיב זצ"ל שבכה"ג מי שנוטל מזוזות לבדיקה אם מחזירם באותו יום למקומם אינו צריך לברך כשמחזירם. אך אם מחזירם רק למחרת צריך לברך כשמחזירם למקומם.
כשרות עד קידושין המגלח בתער
לצערנו, איסור זה פרוץ מאד עד שרבים תובעים בערכאות בלא שרואים זאת כאיסור. וכן לגבי גילוח בתער כתב רעק"א (שו"ת