יכול לקרוא, ומה שנפסק שמי שאינו מתענה לא יקרא בתורה (תקסו, ו), מבואר בחתם סופר (שו"ת אורח חיים קנז) שהוא רק בקריאת "ויחל" שהיא קריאה של תענית שכשאינו מתענה אינו בכלל קריאת תענית, אך בתשעה באב שקוראים "כי תוליד בנים" והיא מעניינו של 'יום פורענותא' וחייב בה אף מי שלא מתענה, ומ"מ עדיף להחמיר בזה. אך בקריאת המגילה שוודאי היא מעניינו של יום ללא קשר לתענית, אין צורך להחמיר.

רוצה להמתין עם קביעת המזוזות לחנוכת הבית
כיון שכבר גר בבית, חייב לקבוע מזוזה בכל חדר וחדר. וחלילה מלהמתין עד לחנוכת הבית משום שבכל יום ויום שמתעכב