יש להדר ולהתחיל מתחילת הפסוק, שלא לומר "פסוק דלא פסקיה משה לא פסקינן" (מגילה כב, א) לכן אומרים "וירא אלוקים את כל אשר עשה והנה טוב מאוד ויהי ערב ויהי בוקר" ואומרים בקול מ"יום השישי" ואילך, וכנגד מה שטוענים שלא רוצים להזכיר "טוב מאוד" שהרי דרשו חז"ל (בראשית רבה ט, י) טוב מאוד – זהו מלאך המוות, התבטא מרן רבינו הגרי"ש אלישיב "כשאומרים זאת בקידוש זה חיים ולא מוות" מפני שכך היא ההלכה.

ברכת מאורי האש על נורת חשמל
בנורת לבון שיש בה מראה אש ניתן לסמוך על האחיעזר המתיר זאת, אך אין זה לכתחילה כיון שאין בה ב'