פרי העץ – יש לברך קודם אכילת התמר, ככל אכילת פרי בתוך סעודה שמחייב ברכה לעצמו.
פרי האדמה – כיון שלעיתים אוכלים את הסימנים כגון סלק, קרא ורוביא בתוך הסעודה וכאן אוכלם שלא מחמת הסעודה אלא ב'תורת סימנים', בשל הספק רצוי שיברך על דבר שבוודאי יש לברך עליו כגון בננה, ובזה יפטור שאר הירקות (שיעורי מרן הגרי"ש אלישיב – ברכות תנד).
ברכת שהכל על אכילת הדגים – אין צורך לברך בתוך הסעודה, כיון שהם דבר המוכח שבאים לזון כצרכי סעודה למרות שאוכלם בתורת סימנים.
בורא פרי העץ – יש לברך קודם אכילת התמר, ככל אכילת פרי בתוך סעודה שמחייב ברכה לעצמו.
בורא פרי האדמה – כיון שלעיתים אוכלים את הסימנים כגון סלק, קרא ורוביא בתוך הסעודה וכאן אוכלם שלא מחמת הסעודה אלא ב'תורת סימנים', בשל הספק רצוי שיברך על דבר שבוודאי יש לברך עליו כגון בננה, ובזה יפטור שאר הירקות (שיעורי מרן הגרי"ש אלישיב – ברכות תנד).
ברכת שהכל על אכילת הדגים – אין צורך לברך בתוך הסעודה, כיון שהם דבר המוכח שבאים לזון כצרכי סעודה למרות שאוכלם בתורת סימנים.