בסעודת סיום מסכת וכדומה מותר אפילו לאכול בשר, כמבואר בסימן תקנ"א סעיף י' וכן ראה בזה לגבי ברית מילה במגן אברהם (ס"ק י). ובנידון דידן עצם הסעודה מותר לערוך כמו שמצאנו לגבי סעודת יארצייט בלא סיום מסכת דמותר אם אין אוכלין בשר, ובלבד שיהיה בלי שירה ובלי בשר ויין. ראה עוד בשו"ת חיי הלוי חלק י, ע"ג. וכן הורה לי הגר"א נבנצל שליט"א.
נסיעה בשבת לצורך הפעלת מערכת 'כיפת ברזל'
עשתונותיי דא לדא נקשו מחומר השאלה שיש בה רבבות מלאכות של 'מבעיר' בשבת, שהרי בכל לחיצה על הדוושה יש הבערה חדשה, וקטונתי