די אם יתיז ספריי מבושם להעביר הריח הרע. ואף שכתב המשנה ברורה (עז, א) שאסור מדין תורה לקרות כנגד מי רגליים מסריחים ונחשב ריח רע שיש לו עיקר, וצריך להרחיק ד' אמות ממקום שכלה הריח ולא יועיל ספריי, אכן נראה שמאחר והם ספוגים בבגדו, אם אינו טופח על מנת להטפיח נחשב כיסוי למי רגליים, כעין רוק עבה שכתב המשנה ברורה (עו, כא) שנחשב ככיסוי. וכדעת הפוסקים שצואה מכוסה נידון כריח רע שאין לו עיקר, והיקל המשנה ברורה (עט, יז) במקום הדחק, ולכן די בהתזת ריח נעים שגובר על הריח האחר.